سفارش سریع

چاپ کتاب و پذیرش مقاله

راهنمای استخراج مقاله از پایان نامه ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
راهنمای استخراج مقاله از پایان نامه

چاپ، پذیرش مقاله و چاپ کتاب

چگونه می توانم در مدت زمان کوتاهی پایان نامه خود را به مقاله ژورنالی تبدیل کنم؟

من درک می کنم که شما می خواهید پایان نامه خود را به یک نسخه خطی تبدیل کنید و به دنبال یک راهنمایی هستید که بتواند در این کار به شما کمک کند. تبدیل پایان نامه به مقاله منتشر شده در مجله مستلزم کار دقیق و زمان بر است.
در صورت تمایل به تبدیل مقاله خود به نسخه خطی ، در اینجا چند راهنمای گسترده وجود دارد که به شما کمک می کنند. با این حال ، به یاد داشته باشید که اعداد ذکر شده عمومی هستند و ممکن است براساس رشته و مجله مورد نظر شما متفاوت باشند.

 

با هفت نکته زیر از پایان نامه خود مقاله استخراج کنید:

1.    مقاله ژورنالی بسیار کوتاهتر از پایان نامه است. به طور کلی ، تعداد کل کلمات یک نسخه خطی از مقدمه تا پایان نتیجه حدود 3000-4000 کلمه برای مقالات اصلی است ، اگرچه این رقم ممکن است بسته به موضوع و مشخصات مجله شما متفاوت باشد.
2.    چکیده یک ژورنال معمولاً حدود 150-250 کلمه است. با ذکر مختصر پیشینه مطالعه ، روش های اصلی استفاده شده در مطالعه و یافته های کلیدی مطالعه ، می توانید خلاصه ای کوتاه بنویسید.
3.    مقدمه یک رساله / پایان نامه معمولاً جامع و عمیق است. از سوی دیگر ، مقدمه مقاله ژورنالی باید مختصر باشد ، با این فرض که مخاطب هدف از قبل دارای برخی اطلاعات پیش زمینه در مورد حوزه موضوع است. هدف از معرفی مقاله ژورنالی باید ایجاد زمینه برای ارائه داده ها / نتایج حاصل از مطالعه باشد. در حالت ایده آل ، در حالت ایده آل ، مقدمه باید کمتر از یک سوم کل کلمات مقاله باشد. بنابراین ، به عنوان مثال ، در یک مقاله 3000-4000 کلمه ای ، مقدمه باید به حدود 1000 کلمه محدود شود.
4.    یک پایان نامه شامل تمام نتایج بدست آمده از مطالعه است ، اما یک مقاله در ژورنال تنها یافته های اصلی مطالعه شما را که از فرضیه شما پشتیبانی می کند ، گزارش می کند. بخشهای روشها و نتایج در کنار هم باید به حدود یک سوم کل مقاله محدود شود. اغلب نتایج حاصل از پایان نامه می تواند منجر به 2-3 مقاله ژورنالی یا بیشتر شود.
5.     بحث در مقاله  ، درست مثل مقدمه ، در مقایسه با پایان نامه یا رساله باید در یک مقاله ژورنالی متمرکز و مختصر باشد. یک بار دیگر ، توصیه می شود که بخش بحث به حدود یک سوم کل کلمات محدود شود.
6.    لیست مرجع در یک مقاله ژورنالی فقط باید شامل مقالات مرجعی باشد که در مقاله ذکر شده است. هر ژورنال مشخصات خاص خود را در مورد حداکثر تعداد مراجع مجاز دارد ، اما به طور کلی سعی کنید بیش از 30 منبع در آن نباشد. لطفاً قبل از ارسال مقاله ، مشخصات و شیوه نامه مجله مورد نظر خود را بررسی کنید.
7.    حداکثر تعداد جداول و ارقامی که می توانید در یک مقاله ژورنالی وارد کنید نیز به ژورنال هدف شما بستگی دارد و معمولاً بین 5 تا 10 عدد است.




ارسال سفارش استخراج مقاله

مقالات مرتبط
انواع موضوعات پایان نامه در رشته ادبیات
معرفی انواع موضوعات پایان نامه در رشته ادبیات ...
هوش مصنوعی رایگان گوگل
گوگل بارد: هوش مصنوعی مکالمه‌ای برای خلاقیت و همکاری ...
آوزش نگارش پایان نامه روانشناسی
آموزش نحوه نگارش  پایان نامه روانشناسی و روش تحقیق آن ...
معرفی تمامی انواع مقالات علمی
معرفی تمامی انواع مقالات علمی ...
معرفی چند نرم افزار برای نگارش مقالات
معرفی چند نرم افزار مهم برای نگارش مقالات علمی و پژوهشی ...
مراحل نگارش پایان نامه انسانی
مراحل نگارش پایان نامه های رشته های انسانی به زبانی ساده ...
معرفی کامل گوگل اسکالر
معرفی کامل گوگل اسکالر و نحوه استفاده از آن ...
10  جز مهم و اساسی مقاله های علمی و پژوهشی
10 عنصر مهم برای نگارش مقاله علمی و پژوهشی ...
استناد چیست؟ چگونه استناد کنیم؟
استناد چیست؟ کی و کجا باید استناد کنیم؟ ...
اجزای یک مقاله علمی و پژوهشی
تقریباً تمام مقالات مجلات به بخش‌های عمده زیر تقسیم می‌شوند: چکیده، مقدمه، روش‌ها، نتایج، بحث و منابع. ...
© 2024