سایت خدمات دانشجویی فروغ پاسارگاد
اگر ایده ای برای یک کتاب دارید، اما مطمئن نیستید که آیا تقاضای کافی در بازار برای حمایت از فروش کتاب وجود دارد یا خیر، چرا با نوشتن یک کتاب الکترونیکی کوچکتر در مورد این موضوع، را امتحان نکنید؟ اگر متوجه شدید که پاسخ مثبتی به کتاب الکترونیکی با فرم کوتاهتر شما وجود دارد، این به شما اعتماد به نفس میدهد تا در موضوع خود عمیقتر شوید و یک کتاب کامل درباره آن موضوع بنویسید.
اساتید و اطرافیان شما در حال حاضر مخاطب بالقوه هستند. از آنها بپرسید که دوست دارند در مورد چه چیزی بخوانند، به احتمال زیاد افراد بیشتری وجود دارند که سلیقه های مشابهی دارند. کتاب خود را با این تصور بنویسید که اطرافیانتام خوانندگان هدف شما هستند. البته، بعید است که دوستان شما منتقدان سرسخت باشند، اگر اولین پیش نویس کتاب شما ناقص باشد، بنابراین مطمئن شوید که بازخورد صادقانه (گاهی بی رحمانه) را در مورد اولین نسخه های کتاب خود دریافت کرده اید تا از آنها جلوگیری کنید.
آیا شما استادی داشته اید که تأثیر ماندگاری در زندگی شخصی یا حرفه شما داشته باشد؟به این فکر کنید که او چگونه زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده ، درس های خاصی را که در شما حک کرده اند بیرون بیاورید و کتاب را به عنوان تشکر نهایی به آنها تقدیم کنید. سپاسگزاری مسری است و این قالب ایده کتاب فوق العاده قدرتمندی را ایجاد می کند.
بسیاری از ما تجربیات زیادی در پژوهش و کار داشته ایم. کتابهای زیادی توسط افرادی نوشته شده است که از درون صنعتی که در آن کار میکنند میگویند. آیا آنقدر در شغلی تجربه کرده اید متخصص هستید که بتوانید مجموعهای از رهنمود ها را بنویسید که ممکن است خوانندگان بالقوه را جذب کند؟ در مورد آموزش چیزی که مسیر آنها را برای تبدیل شدن به یک متخصص در فضای شما تسریع می کند چطور؟
در مورد مشکلات یا مسائل عمدهای که میتوانید در صنعت خود شناسایی کنید، بحث کنید و راهحلهای جدید را متفکرانه پیشنهاد کنید. اگر خودتان این راه حل ها را آزمایش کرده اید، بهتر است! اگر بتوانید راه حل های عملی و مقرون به صرفه ای برای چالش هایی که کسب و کارهای دیگر در فضای شما با آن روبرو هستند ارائه دهید، این امر به ویژه مفید خواهد بود و به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک متخصص نشان دهید.
آیا فرصتی برای شرکت در سخنرانی یا برگزاری کارگاه های حضوری برای آموزش افراد در مورد یک موضوع خاص دارید؟ می تواند مربوط به پژوهش و حوزه علمی شما باشد، آنها را ضبط و یادداشت کنید. شما میتوانید با استفاده از این تجربه خود ایده های مهمی برای کتاب خودتان پیدا کنید.
اگر هنوز متوجه رایجترین سؤالاتی که مردم به صورت روزانه یا هفتگی از شما میپرسند، نشدهاید، اکنون زمان خوبی برای شروع ضبط آن سؤالات است. هر بار که کسی از شما سوالی می پرسد، آن را یادداشت کنید. پس از مدتی، ممکن است روندها را مشاهده کنید. اگر دوستان و همکاران شما در مورد موضوعات خاصی پاسخ می خواهند، به احتمال زیاد دیگران نیز به دنبال پاسخ های مشابه هستند. این روندی است که طی آن یکی از موفق ترین کتاب های شما نگارش می شود.
چه کسی گفته است که کتاب ها باید فقط از متن تشکیل شوند؟ کتابی بنویسید که بر عکسها، گیفها (در کتاب الکترونیکی) کلیپهای ویدیویی و سایر رسانههای محتوای خلاقانه متکی باشد. تبدیل کتاب الکترونیکی خود به یک تجربه چند رسانه ای به تنهایی ایده کتاب شما را از بقیه افراد متمایز می کند.
ارسال سفارش استخراج مقاله