سفارش سریع

چاپ کتاب و پذیرش مقاله

معرفی پایگاه اطلاعاتی علمی ProQuest ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
معرفی پایگاه اطلاعاتی علمی ProQuest

مشاوره انجام پایان نامه و انجام مقاله فروغ پاسارگاد

معرفی پایگاه اطلاعاتی علمی ProQuest

یکی از مهمترین پایگاه های انجام پایان نامه.

 

پایگاه اطلاعاتی علمی ProQuest بزرگترین پایگاه اطلاعاتی علمی چندرشته ای تمام متن است که در بازار وجود دارد. دسترسی به 47 پایگاه داده با تنوع محتوا از میان 175 رشته توسط این پایگاه اطلاعاتی، این پلتفرم را به وسیع ترین پلتفرم دنیا تبدیل ساخته است. برخلاف دیگر پایگاه های اطلاعاتی، ProQuest از پایگاه های داده قابل جستجوی مجزا تشکیل شده است که می توانند در کنار هم یا جداگانه مورد استفاده قرار گیرند. برای مشاوره در زمینه نگارش پایان نامه و مقاله می توانید با موسسه خدمات دانشجویی (فروغ پاسارگاد) تماس حاصل کنید.
در حالی که ProQuest دسترسی به میلیون ها مقاله تمام متن را از میان هزاران مجله علمی فراهم نموده است، در عین حال منابعی مانند موارد ذیل را در اختیار کاربران قرار می دهد که در دیگر پایگاه های اطلاعاتی بدست نمی آید.
•    بیش از 100000 پایان نامه تمام متن در رشته های بازرگانی، روانشناسی، علوم طبیعی، علوم پزشکی، آموزش و غیره.
•    بیش از 455000 مقاله از سازمان هایی مانند NBER و OECD.
•    میلیون ها گزارش سازمانی، تجاری و صنعتی به روز.
•    جامع ترین مجموعه گزارش های تجاری، صنعتی و اقتصادی موجود در بازار.
پلتفرم ProQuest برای جستجوی عمیق و میان رشته ای در سطوح مختلف کاربری بهینه گردیده است. رشته هایی که توسط این پلتفرم تحت پوشش قرار گرفته اند، شامل موارد ذیل می گردند:

بازرگانی

این پلتفرم دسترسی به هزاران مجله تخصصی در رشته های بازرگانی، اقتصاد، حسابداری، مالی، مدیریت، مالیات، حقوق، به همراه مجموعه کاملی از گزارش های تجاری، صنعتی و دولتی را فراهم نموده است.

علم و فناوری

اخیرا به منظور ارتقا و بهبود این پلتفرم، هفت پایگاه داده جدید اضافه گردیده است: پایگاه داده فناوری و هوافضای پیشرفته، پایگاه داده علوم کشاورزی، مجموعه علوم زیستی، پایگاه داده علوم زمین شناسی، پایگاه داده علوم مهندسی، پایگاه داده علوم زیست محیطی و پایگاه داده علوم مواد. با اضافه شدن این پایگاه های داده، دسترسی به مقالات تمام متن مجلات معتبری مانند آنهایی که متعلق به ناشرانی از جمله Nature و Springer هستند، فراهم شده است.

علوم پزشکی

با وجود پایگاه های داده پرستاری، بهداشت مصرف کننده، مدیریت مراقبت های بهداشتی، بهداشت عمومی و روانشناسی، کاربران می توانند به منابع بین المللی بیش از 45 کشور مختلف دسترسی داشته باشند. این مجموعه کامل شامل مقالات، پایان نامه ها، ادبیات حرفه ای و ویدیوهای آموزش پزشکی می باشد.

علوم اجتماعی

پلتفرم ProQuest، پایگاه های داده مرتبط با علوم اجتماعی و سیاسی مانند جزا و جرم شناسی، آموزش، کتابداری، زبان شناسی، علوم سیاسی، علوم اجتماعی و جامعه شناسی را در اختیار کاربران قرار داده است.

علوم انسانی

این پلتفرم حوزه علوم انسانی، هنر و فرهنگ را با بیش از هزار عنوان در رشته هایی مانند ادبیات، تاریخ، الهیات، فلسفه و هنر پشتیبانی می کند. پایگاه های داده علوم انسانی، هنر و الهیات، مجلات، نشریات و مقالات تمام متن را در اختیار کاربران قرار داده اند.

اخبار

پلتفرم ProQuest بایگانی صدها سازمان خبری مانند وال استریت ژورنال، گاردین، ال ماندو، فایننشال تایمز، تایمز آو ایندیا، نیویورک تایمز، دای ولت و لِ موند، لوس آنجلس تایمز و ... را در اختیار کاربران قرار داده است. محتوای این پایگاه داده به طور روزانه به روز می گردد.

میان رشته ای

پلتفرم ProQuest شامل پایگاه های داده میان رشته ای کتابخانه پژوهش، امور کنونی و تجاری کانادا، محتوای در دسترس عموم و 9 پایگاه داده محلی می باشد. 
پایگاه های داده محلی مجلات محلی علمی را در اختیار کاربران قرار می دهند که تمایل دارند تا به مطالعات منطقه ای بپردازند. این پایگاه داده عبارتند از:
•    پایگاه داده استرالیا و نیوزیلند
•    پایگاه داده قاره اروپا
•    پایگاه داده شرق و جنوب آسیا
•    پایگاه داده اروپای شرقی و مرکزی
•    پایگاه داده هند
•    پایگاه داده خاورمیانه و آفریقا
•    پایگاه داده آمریکای لاتین و ایبری
•    پایگاه داده ترکیه
•    پایگاه داده بریتانیا و ایرلند
 

 




ارسال سفارش استخراج مقاله

مقالات مرتبط
تفاوت پایان نامه دکتری و ارشد
فرق بین رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد در چیست؟ ...
20 موضوع پایان نامه رشته مدیریت
معرفی 20 موضوع پایان نامه رشته مدیریت ...
معرفی پایگاه اطلاعاتی علمی ProQuest
معرفی پایگاه اطلاعاتی علمی ProQuest یکی از مهمترین پایگاه های انجام پایان نامه. ...
معرفی پایگاه اسکوپوس (Scopus)
معرفی پایگاه اسکوپوس (Scopus). اسکوپوس بزرگترین پایگاه چکیده و نمایه های استنادی جهان است که یکی از ابزار ه ...
© 2024